Krok 1. Sprecyzuj zamówienie

Prosimy o wysłanie maila z zapytaniem ofertowym na nasz adres: info@extremecase.pl

W mailu prosimy o jak najbardziej szczegółowe opisanie skrzyni, jeżeli jednak nie posiadają Państwo pomysłu na skrzynie możemy sami przygotować optymalny projekt.

Informacje przydatne przy projekcie skrzyni:

  • Numer telefonu do osoby odpowiedzialnej za zamówienie
  • Wymiary skrzyni lub urządzenia w kolejności SZEROKOŚĆ X GŁĘBOKOŚĆ X WYSOKOŚĆ (mile widziany, rysunek, szkic lub zdjęcie) Dla nas liczą się zawsze wymiary wewnętrzne skrzyni i takie domyślnie są przyjmowane, jeżeli potrzebują Państwo skrzyni o wymiarach ZEWNĘTRZNYCH prosimy o wyraźne zaznaczenie tego w wiadomości
  • Standard wykonania skrzyni (szczegółowe informacje z zakładce Technologia produkcji)
  • typ skrzyni (szczegółowe informacje z zakładce Typy skrzyń)
  • ilość zamków i rączek
  • rodzaj wykończenia wnętrza (wyklejenie pianką/filcem)
  • koła
  • przegrody i dodatki

Krok 2. Wycena realizacji

Otrzymają Państwo wycenę skrzyni, która będzie zawierała specyfikację wykonania oraz termin realizacji. Zwykle termin realizacji wynosi od 7 do 21 dni. Termin realizacji może ulec zmianie w zależności od ilości bieżących zamówień oraz ilości jednorazowo zamówionych skrzyń.

Jeżeli będą mieli państwo jakieś pytania prosimy o kontakt mailowy bądź telefoniczny.

Krok 3. Potwierdź zamówienie

Po akceptacji projektu prosimy o potwierdzenie zamówienia oraz wybór sposobu dostaw i płatności.
Potwierdzenia zamówienia przyjmujemy tylko drogą mejlową.

Akceptujemy następujące formy płatności:

  • Wpłata na konto na podstawie faktury proforma
  • Wpłata na konto zaliczki (50%) oraz dopłata przy odbiorze
  • Płatność gotówką przy odbiorze(również wymagana zaliczka przy składaniu zamówienia)

Sposób dostawy:

  • Odbiór osobisty w siedzibie firmy na ul. Korkowej 167 w Warszawie
  • Wysyłka Kurierem DPD
  • Wysyłka kurierem odbiorcy (należy podać nr klienta oraz nazwę firmy kurierskiej)

Krok 4. Zakończenie

Realizacja zamówienia oraz odbiór.