Krok 1. Sprecyzuj zamówienie
Prosimy o wysłanie maila z zapytaniem ofertowym na nasz adres: info@extremecase.pl
W mailu prosimy o jak najbardziej szczegółowe opisanie skrzyni, jeżeli jednak nie posiadają Państwo pomysłu na skrzynie możemy sami przygotować optymalny projekt.
Informacje przydatne przy projekcie skrzyni:
- Numer telefonu do osoby odpowiedzialnej za zamówienie
- Wymiary skrzyni lub urządzenia w kolejności SZEROKOŚĆ X GŁĘBOKOŚĆ X WYSOKOŚĆ (mile widziany, rysunek, szkic lub zdjęcie) Dla nas liczą się zawsze wymiary wewnętrzne skrzyni i takie domyślnie są przyjmowane, jeżeli potrzebują Państwo skrzyni o wymiarach ZEWNĘTRZNYCH prosimy o wyraźne zaznaczenie tego w wiadomości
- Standard wykonania skrzyni (szczegółowe informacje z zakładce Technologia produkcji)
- typ skrzyni (szczegółowe informacje z zakładce Typy skrzyń)
- ilość zamków i rączek
- rodzaj wykończenia wnętrza (wyklejenie pianką/filcem)
- koła
- przegrody i dodatki
Krok 2. Wycena realizacji
Otrzymają Państwo wycenę skrzyni, która będzie zawierała specyfikację wykonania oraz termin realizacji. Zwykle termin realizacji wynosi od 7 do 21 dni. Termin realizacji może ulec zmianie w zależności od ilości bieżących zamówień oraz ilości jednorazowo zamówionych skrzyń.
Jeżeli będą mieli państwo jakieś pytania prosimy o kontakt mailowy bądź telefoniczny.
Krok 3. Potwierdź zamówienie
Po akceptacji projektu prosimy o potwierdzenie zamówienia oraz wybór sposobu dostaw i płatności.
Potwierdzenia zamówienia przyjmujemy tylko drogą mejlową.
Akceptujemy następujące formy płatności:
- Wpłata na konto na podstawie faktury proforma,
- Wpłata na konto zaliczki (50%) oraz dopłata przy odbiorze,
- Płatność gotówką przy odbiorze(również wymagana zaliczka przy składaniu. zamówienia)
Sposób dostawy:
- Odbiór osobisty w siedzibie firmy: ul. Wesoła 110, Kobyłka,
- Wysyłka Kurierem DPD,
- Wysyłka kurierem odbiorcy (należy podać nr klienta oraz nazwę firmy kurierskiej).
Krok 4. Zakończenie
Realizacja zamówienia oraz odbiór.